Har du lagt merke til at det nå står «Kustom» i stedet for «Klarna» i kassen din? Du er ikke alene – og det er helt som det skal være. Klarna har skilt ut sin checkout-løsning som et eget selskap, og løsningen har fått et nytt navn: Kustom Checkout.
Her får du svar på hva dette betyr for deg og dine kunder – og hvorfor Kustom er en del av fremtidens handleopplevelse.
Kustom Checkout (KCO) er Nordens mest brukte kasseløsning, utformet for å hjelpe nettbutikker med å få flere kunder – som handler mer og oftere.
Tidligere kjent som Klarna Checkout, er dette nå en komplett og fleksibel betalingsløsning med:
Kustom ble etablert som et selvstendig selskap i 2024 for å kunne utvikle en enda bedre og mer fremtidsrettet kasseløsning.
Som egen aktør kan Kustom:
Det viktigste først: Du trenger ikke å gjøre noe.
Du kan trygt bruke Kustom Checkout videre uten å bekymre deg – og Mystore følger utviklingen tett.
Dette er ikke bare en ny logo – det er en gjennomtenkt satsing for å hjelpe nettbutikker lykkes i flere markeder, med flere muligheter og økt fleksibilitet.
Har du spørsmål om Kustom Checkout, eller ønsker du å komme i kontakt med dem direkte?
👉 Det kan du gjøre her: www.kustom.co/get-in-touch