Viktig informasjon om Black Week
Vi forventer også i år store mengder trafikk under Black Week som strekker seg mellom 20. til 26. november. For å håndtere den økte trafikken setter vi i gang en rekke tiltak.
Support og kundeservice
Vi har økt beredskap fra denne uken. Vi er dog ikke tilgjengelig per telefon utenom ordinær åpningstid (man-fre 9.00-15.30), men e-post vil bli overvåket. Dette gjør vi for å ha ressurser tilgjengelig til overvåking, feilsøking og retting om dette blir nødvendig.
Kritiske hendelser
Bruk skjema på http://www.mystore.no/kritisk/ dersom du opplever kritiske problemer. Responstiden ved å bruke denne kanalen er ofte få minutter. Meldinger som ikke er av driftskritisk karakter kan ha noe lengre svartid.
Om noe går galt, bruk status.mystore.no for å sjekke status på våre systemer. Alle driftsmeldinger vil legges ut fortløpende her. Vi anbefaler deg å velge “Subscribe to updates” på siden for å få e-post umiddelbart ved endringer i status.
Kontrollpanelet
Gjør færrest mulig endringer i kontrollpanelet. Selv små endringer som justering av pris på et produkt vil forårsake tregere innlasting av nettbutikken, spesielt i perioder med mye trafikk.
Ikke benytt rapporter. Disse henter mye data. Vent til lørdag med å sjekke resultatene. På forsiden i kontrollpanelet vil du finne en ny rapport som viser god oversikt over omsetning og antall ordrer.
I perioden kan det forekomme begrensninger i kontrollpanelet for alle. Dette gjelder spesielt rapporter, men dersom en krise skulle oppstå kan hele kontrollpanelet bli stengt. Hvis vi må stenge kontrollpanelet så er det for å sette inn alle ressurser på å holde nettbutikken din åpen og så stabil som mulig. Vi vil oppdatere deg på vår statusside om dette skulle skje.
Vi ønsker deg lykke til!
KOMMENTARER