Skip to content

Mystore Logistikk

Forretningssystemet som hjelper deg å forbedre bunnlinjen.

Optimaliser flyt mellom innkjøp og ordrebehandling og få stålkontroll på lager i et og samme system.
Logistikkløsningen fjerner frustrasjoner og tidstyver på flere steder i prosessen, slik at du kan spare tid, penger og tilrettelegge for kvalitet, fornøyde kunder og økt salg.

collection-newlogo

Full kontroll på varelager og ordreflyt.

Mystore Logistikk er forretningssystemet som hjelper deg å forbedre bunnlinjen. 
Automatiske innkjøp, smart varemottak og en smidig varetelling gjør det enkelt å ha kontroll på bestillinger, ordrer som venter på varer og lagerbeholdning. 

stacked-newlogo

Innkjøpsmodul

Innkjøpsmodulen er kjernen i Mystore Logistikk og forenkler innkjøp, mottak, oversalg og ordrebehandling, som gjør at du sparer dyrebar tid.

Innkjøp

Varetelling

Smart og enkel varetelling sørger for full kontroll på varelager og lagerverdi. 
Tilpasset både PC, nettbrett og mobil for at du skal kunne telle hvor som helst, når som helst.

varetelling
  • Årlig
  • Månedlig

Priser ved årlig fakturering

Start

Kr. 498/mnd.

For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.

Passer om din butikk har:

• Opptil 500 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 500 000,-

Inkludert i "Start":

• Innkjøp & mottak
• Varetelling
• Ordreassistent
• Avansert lagerstyring
• Minimum lagerbeholdning
• Lagerlokasjoner
• Ubegrenset antall brukere

 

Kontroll  Anbefalt! 🚀

Kr. 1 998/mnd.

Kontroll har alle funksjoner fra "Start" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner. 

Passer om din butikk har:

• Opptil 1000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 2 000 000,-

Inkludert i "Kontroll":

• Innkjøpsassistent
• Import av innkjøp
• Eksport av innkjøp
• Dokumentarkiv
• Forhåndssalg fra innkjøp
• Samleplukkliste

Kontroll +

Kr. 3 998/mnd.

For deg som trenger det lille ekstra!

Passer om din butikk har:

• Opptil 3000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 4 000 000,-

Inkludert i "Kontroll +":

Kontroll Plus inneholder alt fra Start og Kontroll men er beregnet for butikker som har opptil 3000 ordrer i måneden og en månedlig omsetning på opptil 4 millioner kroner.

Get in touch!

Har du flere ordrer enn pakkene over dekker, eller kanskje bare helt spesielle behov?
Ta kontakt så finner vi en pakke som passer din bedrift →

Pris ved månedlig fakturering

Start

Kr. 598/mnd.

For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.

Passer om din butikk har:

• Opptil 500 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 500 000,-

Inkludert i "Start":

• Innkjøp & mottak
• Varetelling
• Ordreassistent
• Avansert lagerstyring
• Minimum lagerbeholdning
• Lagerlokasjoner
• Ubegrenset antall brukere

 

Kontroll  Anbefalt! 🚀

Kr. 2 198/mnd.

Kontroll har alle funksjoner fra "Start" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner. 

Passer om din butikk har:

• Opptil 1000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 2 000 000,-

Inkludert i "Kontroll":

• Innkjøpsassistent
• Import av innkjøp
• Eksport av innkjøp
• Dokumentarkiv
• Forhåndssalg fra innkjøp
• Samleplukkliste

Kontroll +

Kr. 4 398/mnd.

For deg som trenger det lille ekstra!

Passer om din butikk har:

• Opptil 3000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 4 000 000,-

Inkludert i "Kontroll +":

Kontroll Plus inneholder alt fra Start og Kontroll men er beregnet for butikker som har opptil 3000 ordrer i måneden og en månedlig omsetning på opptil 4 millioner kroner.

Get in touch!

Har du flere ordrer enn pakkene over dekker, eller kanskje bare helt spesielle behov?
Ta kontakt så finner vi en pakke som passer din bedrift →

Prøv selv!

Er du klar til å få kontroll på lager og vareflyt?
Kontakt oss for uforpliktende og gratis demo i 14 dager.

Videoguider

På vår YouTube-kanal finner du videoguider for innkjøpsmodul, varetelling, ordrebehandling og mye mye mer!

Dette er Mystore Logistikk

Mystore Logistikk  er  et forretningssystem som sparer deg for tid og legger til rette for økt salg. Gjennom å effektivisere prosessene mellom salg, ordre, innkjøp/mottak og ordrebehandling får alle ansatte informasjon om vareflyten og dere får redusere kostnader og frigjøre tid for andre verdiskapende prosesser.

Optimaliseringen gjør at personalressurser kan reduseres eller flyttes bort fra unødige prosesser til prosesser som skaper verdi og salg. Med løsningen blir oversalg av produkter enkelt, det gjør at dere kan tilby flere produkter uten at dere må øke lagerbeholdning. Dette hjelper dere med salg.

Løsningen hjelper dere også med å redusere varekostnader i form av svinn i vareflyten, noe som vil slå positivt ut på bruttofortjeneste. Den reduserer kostnader for frakt siden risiko for feil i plukk/pakk reduseres, noe som i tillegg er viktig for bærekraften.  

Referanser

Dette sier kundene

sound1 (1)
Arne Otto Øynes Innkjøpsansvarlig, Sound1.com
Der jeg tidligere brukte timesvis med rot og knot i et lappverk av forskjellige systemer, bruker jeg nå bare minutter på å utføre oppgavene i ett og samme system. Jeg sparer et betydelig antall timer hver uke. Vi har nå et fullintegrert system som gir meg, og øvrige ansatte, en sømløs oversikt over lager, bestillinger, priser, restordrer og ordrehistorikk.
frivannsliv
Kim Wøien Innkjøpssjef, Frivannsliv.no
Etter å ha tatt den nye logistikkmodulen i bruk har vi kunnet legge om våre interne rutiner, har tydeligere roller og bedre kontroll. Alle ansatte ser nå hva vi har på vei inn av varer til hvilken tid. Det hele er så mye mer effektivt at vi trolig sparer inn et helt årsverk. Med den voldsomme veksten vi har hatt var vi helt nødt å få på plass et slikt verktøy.