Full kontroll på varelager og ordreflyt.
Mystore Logistikk er forretningssystemet som hjelper deg å forbedre bunnlinjen.
Automatiske innkjøp, smart varemottak og en smidig varetelling gjør det enkelt å ha kontroll på bestillinger, ordrer som venter på varer og lagerbeholdning.

.png)




Priser
Priser som passer alle bedrifter, uansett størrelse og budsjett.
For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.
For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.
Kontroll har alle funksjoner fra "Start" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner.
Kontroll har alle funksjoner fra "Start" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner.
Månedlig pris gjelder ved betaling pr. måned.
Årlig pris gjelder ved årsfakturering.
Antall ordre og total omsetning beregnes ut fra gjennomsnittet de siste 3 måneder.
Logistikk tilpasset din bedrift?
Passer ingen av pakkene størrelsen på din butikk, eller har du kanskje et litt annet behov?
Ta kontakt med oss så tilpasser vi!
Innkjøp & Mottak
Innkjøpsmodulen er kjernen i Mystore Logistikk og forenkler innkjøp, mottak, oversalg og ordrebehandling.
- Kontroll på vareflyt
- Fjerner frustrasjoner og tidstyver
- Sømløst kobling mellom ordrebehandling og innkjøp
- Forhåndsselg fra kommende innkjøp
.png?width=500&height=429&name=procurement-teaser%20(1).png)
- Innkjøp & mottak
- Innkjøpsassistent
- Smart varemottak
- Reservasjoner / Allokering
- Masseendring
- Forhåndssalg
- Full oversikt
- Avansert lagerstyring
- Import og eksport
- Dokumentarkiv
- Varetelling
- Lagerverdirapport
Innkjøp & mottak
Lei av å ikke heeeelt vite hva som er på tur til lager, hva som hører til en ordre eller hva du burde kjøpe inn? Frykt ei!
Innkjøpsmodulen oppretter og oppdaterer automatisk innkjøpsordrer når du overselger en vare. Eller du kan enkelt opprette manuelle innkjøp, enten fra selve innkjøpet eller fra en produktside.
Skulle du være usikker på hva du burde kjøpe inn så hjelper "Innkjøpsassistenten" deg med det 🤖
Innkjøpsassistent
Innkjøpsassistent er en tjeneste som lager bestillingsforslag basert på salg i perioder, lagerstatus og aktive innkjøp.
Slik fungerer innkjøpsassistenten!
Assistenten ser på salgene du hadde i en gitt periode og foreslår hva du må kjøpe inn basert på hva du har på lager og at salg for kommende periode er det samme som tidligere periode.
Smart varemottak
Når varene triller inn lagergulvet er det på tide å ta varemottak.
Takket være smarte funksjoner blir dette en enkel og sømløs jobb.
Når du gjør varemottaket kan du automatisk oppdatere ordrestatuser, endre knapp på produkter, oppdatere innpris og sette lagerførte varer som synlig.
Mangelfull leveranse? Vi støtter selvsagt at du tar mottak på bare deler av en innkjøpsordre 🥳
Reservasjoner / Allokering
Takket være reservasjoner knyttes ordrer opp mot innkjøpsordrer. Det igjen gjør det svært enkelt å se hvilke ordrer som venter på produkter, i tillegg til å automatisk oppdatere ordren når alle varene er på lager.
Reservasjoner opprettes automatisk ved oversalg men kan også flyttes og opprettes manuelt ved behov.
Masseendring
Har du noen gang hatt behov for å endre kategori, eller kanskje legge til en tag, på produkter i en innkjøpsordre men det ble for mye arbeid å gjøre det på ett og ett produkt?
Ved hjelp av funksjonen for å åpne, eller sende, produkter til "Masseendring" kan du enkelt ta produkter fra en innkjøpsordre videre inn i Masseendring for å gjøre endringer.
Forhåndssalg
Forhåndssalg, hvem liker vel ikke det?
Forhåndssalg er en funksjon som lar deg sette hvor mange av et bestilt antall som skal kunne forhåndsselges før innkjøpsordren er mottatt.
F.eks. har du bestilt 100 stk. av en vare men ønsker bare å forhåndsselge 50 av disse.
Med forhåndssalg kan du på hver varelinje i en innkjøpsordre si hvor mange som skal selges og hva som skal skje når antallet nås.
Full oversikt
Med innkjøpsmodulen tett integrert i resten av Mystore har du til enhver tid full oversikt over bestillinger, lagerstatus og tellinger.
Ordrebehandling
På ordrebehandlingen får man full oversikt over nåværende lagerstatur, hvilke innkjøp en vare befinner seg i, status på innkjøp og evt. forventet levering.
Oppdatering fra produktkort
Fra produktkortet kan man enkelt legge varer i innkjøp og se status på aktive innkjøp.
Lagerjustering
Fra lagerjustering ser man, i tillegg til nåværende lagerbeholdning, også hvor mye som er i innkjøp og når varen sist ble telt.
Avansert lagerstyring
Med "Avansert lagerstyring" installert i nettbutikken kan du sette opp lagergrupper med unike regler som gjør det enklere å holde god flyt på produkter og lagerbeholdning.
Eksempeler på lagerstyring:
- På lager > Vis lagerantall
- På lager > Vis egendefinert tekst
- Ikke på lager > Skjul produkt
- Ikke på lager > Tillat oversalg
- Ikke på lager > Vis egendefinert tekst
Import og eksport
Import av innkjøpsordre
Med import av innkjøp er det mulig å opprette innkjøpsordrer fra CSV- og XLS-filer.
Spesielt praktisk for de som har store innkjøp i regneark fra tidligere, eller mottar innkjøp fra leverandører.
Eksport av innkjøp
I tillegg til å kunne laste ned ett og ett innkjøp som CSV kan man også ta eksport av hele oversikten.
Du kan f.eks gjøre et utvalg med filter og søk for så å eksportere utvalget til CSV.
Dokumentarkiv
Dokumentarkivet lar deg laste opp filter som tilhører innkjøpet.
Filene blir liggende på innkjøpet og deles ikke videre med leverandør.
Dette kan være spesielt praktisk for alle som importerer varer og trenger å ta vare på tolldokumenter og proformafaktura.
Nå slipper man å mailene dokumentene fram og tilbake mellom ansatte!
Varetelling
Smart og enkel varetelling sørger for full kontroll på varelager og lagerverdi.
Tilpasset både PC, nettbrett og mobil for at du skal kunne telle hvor som helst, når som helst.
Varetelling er gratis for deg som Mystore-kunde og du aktiverer den helt selv i kontrollpanelet 🚀
Lagerverdirapport
Lagerverdirapporten lagrer daglig en oversikt over din varebeholdning slik at du enkelt kan se lagerverdi og utsalgsverdi.
Etter aktivering tar rapporten et bilde, såkalt snapshot, av butikkens varebeholdning hver kveld kl. 00:00.
Påfølgende dag kan du i rapporten slå opp for å se både lagerbeholdning, lagerverdi og utsalgsverdi av hele varebeholdningen din.
Hvert snapshot lagres slik at du kan gå tilbake i tid for å se beholdning.
Varetelling
Smart og enkel varetelling sørger for full kontroll på varelager og lagerverdi.
Tilpasset både PC, nettbrett og mobil for at du skal kunne telle hvor som helst, når som helst.

- Årlig
- Månedlig
Priser ved årlig fakturering
Start
Kr. 498/mnd.
For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.
Passer om din butikk har:
• Opptil 500 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 500 000,-
Inkludert i "Start":
• Innkjøp & mottak
• Varetelling
• Ordreassistent
• Avansert lagerstyring
• Minimum lagerbeholdning
• Lagerlokasjoner
• Ubegrenset antall brukere
Kontroll Anbefalt! 🚀
Kr. 1 998/mnd.
Kontroll har alle funksjoner fra "Start" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner.
Passer om din butikk har:
• Opptil 1000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 2 000 000,-
Inkludert i "Kontroll":
• Innkjøpsassistent
• Import av innkjøp
• Eksport av innkjøp
• Dokumentarkiv
• Forhåndssalg fra innkjøp
• Samleplukkliste
Tilpasset plan
Har du flere ordrer enn pakkene over dekker, eller kanskje bare helt spesielle behov?
Ta kontakt så finner vi en pakke som passer din bedrift →
Pris ved månedlig fakturering
Start
Kr. 598/mnd.
For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.
Passer om din butikk har:
• Opptil 500 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 500 000,-
Inkludert i "Start":
• Innkjøp & mottak
• Varetelling
• Ordreassistent
• Avansert lagerstyring
• Minimum lagerbeholdning
• Lagerlokasjoner
• Ubegrenset antall brukere
Kontroll Anbefalt! 🚀
Kr. 2 198/mnd.
Kontroll har alle funksjoner fra "Start" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner.
Passer om din butikk har:
• Opptil 1000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 2 000 000,-
Inkludert i "Kontroll":
• Innkjøpsassistent
• Import av innkjøp
• Eksport av innkjøp
• Dokumentarkiv
• Forhåndssalg fra innkjøp
• Samleplukkliste
Tilpasset plan
Har du flere ordrer enn pakkene over dekker, eller kanskje bare helt spesielle behov?
Ta kontakt så finner vi en pakke som passer din bedrift →
Prøv selv!
Er du klar til å få kontroll på lager og vareflyt?Kontakt oss for uforpliktende og gratis demo i 14 dager.
Videoguider
På vår YouTube-kanal finner du videoguider for innkjøpsmodul, varetelling, ordrebehandling og mye mye mer!Dette er Mystore Logistikk
Mystore Logistikk er et forretningssystem som sparer deg for tid og legger til rette for økt salg. Gjennom å effektivisere prosessene mellom salg, ordre, innkjøp/mottak og ordrebehandling får alle ansatte informasjon om vareflyten og dere får redusere kostnader og frigjøre tid for andre verdiskapende prosesser.
Optimaliseringen gjør at personalressurser kan reduseres eller flyttes bort fra unødige prosesser til prosesser som skaper verdi og salg. Med løsningen blir oversalg av produkter enkelt, det gjør at dere kan tilby flere produkter uten at dere må øke lagerbeholdning. Dette hjelper dere med salg.
Løsningen hjelper dere også med å redusere varekostnader i form av svinn i vareflyten, noe som vil slå positivt ut på bruttofortjeneste. Den reduserer kostnader for frakt siden risiko for feil i plukk/pakk reduseres, noe som i tillegg er viktig for bærekraften.
Dette sier kundene
.png)
