
Mystore logistikk
Forretningssystemet hjelper din bedrift med å forbedre bunnlinjen.
Optimaliser flyt mellom innkjøp og ordrebehandling og få stålkontroll på lager i et og samme system. Logistikkløsningen fjerner frustrasjoner og tidstyver på flere steder i prosessen, slik at du kan spare tid, penger og tilrettelegge for kvalitet, fornøyde kunder og økt salg.
Prosesser effektivisert av Mystore Logistikk

Innkjøpsmodulen er kjernen i Mystore Logistikk og forenkler innkjøp, mottak, oversalg og ordrebehandling, som gjør at du sparer dyrebar tid.




Få full kontroll på ditt lager med varetelling.
Egen modus for scanning og grensesnitt tilpasset mobile enheter.
Dette er Mystore Logistikk
Mystore Logistikk er et forretningssystem som sparer deg for tid og legger til rette for økt salg. Gjennom å effektivisere prosessene mellom salg, ordre, innkjøp/mottak og ordrebehandling får alle ansatte informasjon om vareflyten og dere får redusere kostnader og frigjøre tid for andre verdiskapende prosesser.
Optimaliseringen gjør at personalressurser kan reduseres eller flyttes bort fra unødige prosesser til prosesser som skaper verdi og salg. Med løsningen blir oversalg av produkter enkelt, det gjør at dere kan tilby flere produkter uten at dere må øke lagerbeholdning. Dette hjelper dere med salg.
Løsningen hjelper dere også med å redusere varekostnader i form av svinn i vareflyten, noe som vil slå positivt ut på bruttofortjeneste. Den reduserer kostnader for frakt siden risiko for feil i plukk/pakk reduseres, noe som i tillegg er viktig for bærekraften.
Nye tjenester
Sammen med Mystore Logistikk lanserer vi flere nye tjenester på plattformen.
Innkjøp & Mottak: Enkel håndtering av bestillinger, oversalg og mottak med et stadig voksende utvalg funksjonaliteter.
Ordreassistent: Plukk, scann og avslutt ordre.
Ordrebehandling har aldri vært så enkelt før, samtidig som kvalitetskontrollen reduserer feilplukk av varer.
Varetelling: Den nye varetellingen lar deg telle varelager på PC eller mobil, se oversikt over aktive tellinger gjøre utvalg og generere rapporter klargjort for regnskap og bokføring.
Priser
Start
Kr. 499/mnd.
For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.
Passer om din butikk har:
• Opptil 500 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 500 000,-
Inkludert i "Start":
• Innkjøp & mottak
• Varetelling
• Avansert lagerstyring
• Minimum lagerbeholdning
• Lagerlokasjoner
• Ubegrenset antall brukere
Add-on:
Ordreassistent 499,- / mnd.
Control Anbefalt! 🚀
Kr. 1 999/mnd.
Control har alle funksjoner fra "Start" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner.
Passer om din butikk har:
• Opptil 1000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 2 000 000,-
Inkludert i "Control":
• Innkjøpsassistent
• Import av innkjøp
• Eksport av innkjøp
• Dokumentarkiv
• Forhåndssalg fra innkjøp
• Samleplukkliste
Add-on:
Ordreassistent 499,- / mnd.
Control +
Kr. 3 999/mnd.
For deg som trenger det lille ekstra!
Passer om din butikk har:
• Opptil 3000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 4 000 000,-
Inkludert i "Control +":
Control Plus inneholder alt fra Start og Control men er beregnet for butikker som har opptil 3000 ordrer i måneden og en månedlig omsetning på opptil 4 millioner kroner.
Add-on:
Ordreassistent 999,- / mnd.
Get in touch!
Har du flere ordrer enn pakkene over dekker, eller kanskje bare helt spesielle behov?
Ta kontakt så finner vi en pakke som passer din bedrift →
- 01 Innkjøp & mottak
- 02 Varetelling
- 03 Avansert lagerstyring
- 04 Lagerlokasjoner
- 05 Innkjøpsassistent
- 06 Import og eksport
- 07 Dokumentarkiv
- 08 Forhåndssalg
- 09 Samleplukkliste
Innkjøp & mottak
Varetelling
Få full kontroll på ditt lager med varetelling.
Egen modus for scanning og grensesnitt tilpasset mobile enheter.
Avansert lagerstyring
Denne funksjonen er en del av: Innkjøp & mottak
Med Avansert lagerstyring installert i nettbutikken, vil du kunne justere hva som skal vises til kundene på produktsidene i nettbutikken, når et produkt er på lager eller ikke er på lager. Her kan visningen justeres ned til ikon, tekst o.l., slik at visningen passer din bedrift og dine produktgrupper best mulig.Lagerlokasjoner
Denne funksjonen er en del av: Innkjøp & mottak
Lagerlokasjoner lar deg sette plassering på hvert produkt.
Innkjøpsassistent
Denne funksjonen er en del av: Innkjøp & mottak
Som en del av innkjøpsmodulen hjelper innkjøpsassistenten deg meg å lage bestillingsforslag basert på salg i perioder, lagerstatus og aktive innkjøp.
Import og eksport
Denne funksjonen er en del av: Innkjøp & mottak
Import av innkjøpsordre
Med import av innkjøp er det mulig å opprette innkjøpsordrer fra CSV- og XLS-filer.
Spesielt praktisk for de som har store innkjøp i regneark fra tidligere, eller mottar innkjøp fra leverandører.
Eksport av innkjøpsoversikt
Eksport av innkjøpsoversikt (tilleggsfunksjon) lar deg eksportere hele utvalget som er gjort på oversikten.
Dokumentarkiv
Denne funksjonen er en del av: Innkjøp & mottak
Dokumentarkiv lar deg laste opp filer knyttet til innkjøpet slik at de kan samles på én plass.
Filene er interne og blir ikke sendt ut til leverandør eller kunder.
Perfekt for deg som vil ta vare på faktura, ordrebekreftelse, fortollingsdokumentasjon etc. på én plass.
Forhåndssalg
Denne funksjonen er en del av: Innkjøp & mottak
Forhåndssalg er en funksjon som lar deg sette hvor mange av et bestilt antall som skal kunne forhåndsselges før innkjøpsordren er mottatt.
Samleplukkliste
Denne funksjonen er en del av: Innkjøp & mottak
Med samleplukkliste kan du skrive ut en oversikt for utvalgte ordre, som viser hvilke produkter, og hvor mange av hvert produkt, du skal plukke med deg for å pakke og sende de valgte ordrene.
Dersom du har mange ordre som inneholder det samme produktet vil du kunne hente ut en god effektiviseringsgevinst med denne appen.