Skip to content

Logistikk

Forretningssystemet hjelper din bedrift med å forbedre bunnlinjen.

  • Få stålkontroll på lager i ett og samme system
  • Optimaliser flyt mellom innkjøp og ordrebehandling
  • Fjerner frustrasjoner og tidstyver
Start gratis demo
collection-newlogo

Full kontroll på varelager og ordreflyt.

Mystore Logistikk er forretningssystemet som hjelper deg å forbedre bunnlinjen. 
Automatiske innkjøp, smart varemottak og en smidig varetelling gjør det enkelt å ha kontroll på bestillinger, ordrer som venter på varer og lagerbeholdning. 

Priser

Priser som passer alle bedrifter, uansett størrelse og budsjett.

Månedlig
Årlig
Spar 10%
Start

Mer info kommer snart 🚀

Mer info kommer snart 🚀

Smart
698 kr.
/mnd.
598 kr.
/mnd.

For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.

For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.

Pluss
2698 kr.
/mnd.
2298 kr.
/mnd
Kontroll har alle funksjoner fra "Smart" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner. 
Kontroll har alle funksjoner fra "Smart" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner. 
Avansert lagerstyring Les mer
Bestillingsnivå Les mer
Lokasjoner
Innkjøp & mottak
Innkjøpsfunksjoner
Dokumentarkiv
Forhåndssalg fra innkjøp
Innkjøpsassistent
Utvidet leverandørstøtte
Import av innkjøp
Eksport av innkjøp
Samleplukkliste
Vilkår
Ordre pr. mnd
500
1000
Total omsetning pr. måned
500 000,-
2 000 000,-

Månedlig pris gjelder ved betaling pr. måned. 
Årlig pris gjelder ved årsfakturering.

Antall ordre og total omsetning beregnes ut fra gjennomsnittet de siste 3 måneder.

Logistikk tilpasset din bedrift?

Passer ingen av pakkene størrelsen på din butikk, eller har du kanskje et litt annet behov?
Ta kontakt med oss så tilpasser vi!

Innkjøp & Mottak

Innkjøpsmodulen er kjernen i Mystore Logistikk og forenkler innkjøp, mottak, oversalg og ordrebehandling.

  • Kontroll på vareflyt
  • Fjerner frustrasjoner og tidstyver
  • Sømløst kobling mellom ordrebehandling og innkjøp
  • Forhåndsselg fra kommende innkjøp
procurement-teaser (1)
  • Innkjøp & mottak
  • Innkjøpsassistent
  • Smart varemottak
  • Reservasjoner / Allokering
  • Masseendring
  • Forhåndssalg
  • Full oversikt
  • Avansert lagerstyring
  • Import og eksport
  • Dokumentarkiv
  • Varetelling
  • Lagerverdirapport

Innkjøp & mottak

Lei av å ikke heeeelt vite hva som er på tur til lager, hva som hører til en ordre eller hva du burde kjøpe inn? Frykt ei!

 

Innkjøpsmodulen oppretter og oppdaterer automatisk innkjøpsordrer når du overselger en vare. Eller du kan enkelt opprette manuelle innkjøp, enten fra selve innkjøpet eller fra en produktside. 

 

Skulle du være usikker på hva du burde kjøpe inn så hjelper "Innkjøpsassistenten" deg med det 🤖

procurement-usp

Innkjøpsassistent

Innkjøpsassistent er en tjeneste som lager bestillingsforslag basert på salg i perioder, lagerstatus og aktive innkjøp.

Slik fungerer innkjøpsassistenten! 
Assistenten ser på salgene du hadde i en gitt periode og foreslår hva du må kjøpe inn basert på hva du har på lager og at salg for kommende periode er det samme som tidligere periode.

 

Les mer i hjelpesenteret

Smart varemottak

Når varene triller inn lagergulvet er det på tide å ta varemottak. 
Takket være smarte funksjoner blir dette en enkel og sømløs jobb.

Når du gjør varemottaket kan du automatisk oppdatere ordrestatuser, endre knapp på produkter, oppdatere innpris og sette lagerførte varer som synlig.  

Mangelfull leveranse? Vi støtter selvsagt at du tar mottak på bare deler av en innkjøpsordre 🥳

Reservasjoner / Allokering

Takket være reservasjoner knyttes ordrer opp mot innkjøpsordrer. Det igjen gjør det svært enkelt å se hvilke ordrer som venter på produkter, i tillegg til å automatisk oppdatere ordren når alle varene er på lager.

Reservasjoner opprettes automatisk ved oversalg men kan også flyttes og opprettes manuelt ved behov.

Les mer

Masseendring

Har du noen gang hatt behov for å endre kategori, eller kanskje legge til en tag, på produkter i en innkjøpsordre men det ble for mye arbeid å gjøre det på ett og ett produkt?

Ved hjelp av funksjonen for å åpne, eller sende, produkter til "Masseendring" kan du enkelt ta produkter fra en innkjøpsordre videre inn i Masseendring for å gjøre endringer.

 

Forhåndssalg

Forhåndssalg, hvem liker vel ikke det? 

Forhåndssalg er en funksjon som lar deg sette hvor mange av et bestilt antall som skal kunne forhåndsselges før innkjøpsordren er mottatt.

F.eks. har du bestilt 100 stk. av en vare men ønsker bare å forhåndsselge 50 av disse.
Med forhåndssalg kan du på hver varelinje i en innkjøpsordre si hvor mange som skal selges og hva som skal skje når antallet nås.

 

Full oversikt

Med innkjøpsmodulen tett integrert i resten av Mystore har du til enhver tid full oversikt over bestillinger, lagerstatus og tellinger. 

Ordrebehandling

På ordrebehandlingen får man full oversikt over nåværende lagerstatur, hvilke innkjøp en vare befinner seg i, status på innkjøp og evt. forventet levering.

Oppdatering fra produktkort

Fra produktkortet kan man enkelt legge varer i innkjøp og se status på aktive innkjøp.

Lagerjustering

Fra lagerjustering ser man, i tillegg til nåværende lagerbeholdning, også hvor mye som er i innkjøp og når varen sist ble telt. 

Avansert lagerstyring

Med "Avansert lagerstyring" installert i nettbutikken kan du sette opp lagergrupper med unike regler som gjør det enklere å holde god flyt på produkter og lagerbeholdning.

Eksempeler på lagerstyring:

  • På lager > Vis lagerantall
  • På lager > Vis egendefinert tekst
  • Ikke på lager > Skjul produkt
  • Ikke på lager > Tillat oversalg
  • Ikke på lager > Vis egendefinert tekst

Les mer om Avansert lagerstyring her

Import og eksport

Import av innkjøpsordre

Med import av innkjøp er det mulig å opprette innkjøpsordrer fra CSV- og XLS-filer. 
Spesielt praktisk for de som har store innkjøp i regneark fra tidligere, eller mottar innkjøp fra leverandører. 

 

Les mer 

Eksport av innkjøp

I tillegg til å kunne laste ned ett og ett innkjøp som CSV kan man også ta eksport av hele oversikten. 

Du kan f.eks gjøre et utvalg med filter og søk for så å eksportere utvalget til CSV. 

Les mer 

Dokumentarkiv

Dokumentarkivet lar deg laste opp filter som tilhører innkjøpet. 

Filene blir liggende på innkjøpet og deles ikke videre med leverandør. 

Dette kan være spesielt praktisk for alle som importerer varer og trenger å ta vare på tolldokumenter og proformafaktura. 
Nå slipper man å mailene dokumentene fram og tilbake mellom ansatte!

Les mer

Varetelling

Smart og enkel varetelling sørger for full kontroll på varelager og lagerverdi. 
Tilpasset både PC, nettbrett og mobil for at du skal kunne telle hvor som helst, når som helst.

Varetelling er gratis for deg som Mystore-kunde og du aktiverer den helt selv i kontrollpanelet 🚀

 

 

 

 

 

Les mer

 

Lagerverdirapport

Lagerverdirapporten lagrer daglig en oversikt over din varebeholdning slik at du enkelt kan se lagerverdi og utsalgsverdi.

Etter aktivering tar rapporten et bilde, såkalt snapshot, av butikkens varebeholdning hver kveld kl. 00:00. 

Påfølgende dag kan du i rapporten slå opp for å se både lagerbeholdning, lagerverdi og utsalgsverdi av hele varebeholdningen din. 

Hvert snapshot lagres slik at du kan gå tilbake i tid for å se beholdning.

 

Inkludert for alle

Varetelling

Smart og enkel varetelling sørger for full kontroll på varelager og lagerverdi. 
Tilpasset både PC, nettbrett og mobil for at du skal kunne telle hvor som helst, når som helst.

Hva sier kundene om Mystore Logistikk?

"

Vi er superfornøyd med logistikksystem fra Mystore. Vi har full kontoll på vårt varelager. På grunn av Mystore sine løsninger har vi drastisk redusert feilplukking, da systemet nærmest er idiotsikkert. Innkjøp og mottak har aldri vært enklere, og vi har fullstendig oversikt over hva som står i rest og hva som ventes inn på lager. Varetelling går unna betydelig raskere. I tillegg gir lagerverdi rapporten oss full oversikt over verdien på lageret.

- Jorun

Beautyheaven

"

Der jeg tidligere brukte timesvis med rot og knot i et lappverk av forskjellige systemer, bruker jeg nå bare minutter på å utføre oppgavene i ett og samme system. Jeg sparer et betydelig antall timer hver uke. Vi har nå et fullintegrert system som gir meg, og øvrige ansatte, en sømløs oversikt over lager, bestillinger, priser, restordrer og ordrehistorikk.

- Arne Otto Øynes, innkjøpsansvarlig

Sound1.com

"

Mystore Logistikk gjør at vi kan på en intuitiv måte holde god kontroll de fleste aspektene hva omfatter handel, og gjør at vi som selskap oppleves som en god leverandør av produktene vi forhandler. Vi ønsker også å trekke frem innkjøpsmodulen som gjør at vi får vesentlig bedre oversikt på innkjøp, og hva vi må handle inn til enhver tid. Alt i alt tommel opp!

- Michael

PGVG.no

"

For oss som driver relativt små og mellomstore nettbutikker, opplever vi Mystore, og Mystore Logistikk, som svært stabile, og den plattform som er mest tilpasset Norske forhold.

- Idar

Norske Nettbutikker
stacked-newlogo
  • Årlig
  • Månedlig

Priser ved årlig fakturering

Start

Kr. 498/mnd.

For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.

Passer om din butikk har:

• Opptil 500 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 500 000,-

Inkludert i "Start":

• Innkjøp & mottak
• Varetelling
• Ordreassistent
• Avansert lagerstyring
• Minimum lagerbeholdning
• Lagerlokasjoner
• Ubegrenset antall brukere

 

Kontroll  Anbefalt! 🚀

Kr. 1 998/mnd.

Kontroll har alle funksjoner fra "Start" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner. 

Passer om din butikk har:

• Opptil 1000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 2 000 000,-

Inkludert i "Kontroll":

• Innkjøpsassistent
• Import av innkjøp
• Eksport av innkjøp
• Dokumentarkiv
• Forhåndssalg fra innkjøp
• Samleplukkliste

Tilpasset plan

Har du flere ordrer enn pakkene over dekker, eller kanskje bare helt spesielle behov?
Ta kontakt så finner vi en pakke som passer din bedrift →

Pris ved månedlig fakturering

Start

Kr. 598/mnd.

For deg som ønsker å komme i gang med innkjøp, mottak og effektivisering av ordre- og vareflyt.

Passer om din butikk har:

• Opptil 500 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 500 000,-

Inkludert i "Start":

• Innkjøp & mottak
• Varetelling
• Ordreassistent
• Avansert lagerstyring
• Minimum lagerbeholdning
• Lagerlokasjoner
• Ubegrenset antall brukere

 

Kontroll  Anbefalt! 🚀

Kr. 2 198/mnd.

Kontroll har alle funksjoner fra "Start" i tillegg til en rekke praktiske ekstrafunksjoner. 

Passer om din butikk har:

• Opptil 1000 ordrer i mnd.
• Månedlig omsetning på opptil 2 000 000,-

Inkludert i "Kontroll":

• Innkjøpsassistent
• Import av innkjøp
• Eksport av innkjøp
• Dokumentarkiv
• Forhåndssalg fra innkjøp
• Samleplukkliste

Tilpasset plan

Har du flere ordrer enn pakkene over dekker, eller kanskje bare helt spesielle behov?
Ta kontakt så finner vi en pakke som passer din bedrift →

Prøv selv!

Er du klar til å få kontroll på lager og vareflyt?
Kontakt oss for uforpliktende og gratis demo i 14 dager.

Videoguider

På vår YouTube-kanal finner du videoguider for innkjøpsmodul, varetelling, ordrebehandling og mye mye mer!

Dette er Mystore Logistikk

Mystore Logistikk  er  et forretningssystem som sparer deg for tid og legger til rette for økt salg. Gjennom å effektivisere prosessene mellom salg, ordre, innkjøp/mottak og ordrebehandling får alle ansatte informasjon om vareflyten og dere får redusere kostnader og frigjøre tid for andre verdiskapende prosesser.

Optimaliseringen gjør at personalressurser kan reduseres eller flyttes bort fra unødige prosesser til prosesser som skaper verdi og salg. Med løsningen blir oversalg av produkter enkelt, det gjør at dere kan tilby flere produkter uten at dere må øke lagerbeholdning. Dette hjelper dere med salg.

Løsningen hjelper dere også med å redusere varekostnader i form av svinn i vareflyten, noe som vil slå positivt ut på bruttofortjeneste. Den reduserer kostnader for frakt siden risiko for feil i plukk/pakk reduseres, noe som i tillegg er viktig for bærekraften.