Personalisert Shopping
Personaliser din nettbutikk gjennom kunstig intelligens og automatisering.
- Skreddersy kjøpsopplevelsen til dine kunder
- Kundene finner enklere det de er på utkikk etter
- Du øker salget med en smartere nettbutikk
45 % av forbrukere sier det er mer sannsynlig at de handler fra en nettbutikk som tilbyr personalisering
Skreddersydd handleopplevelse
Personalisert innhold i nettbutikken vil gi kundene dine en mer relevant og bedre handleopplevelse.
Våre funksjoner for personalisert shopping gjør at du på en effektiv måte øker omsetningen.
Økt konvertering i nettbutikken
Øk salget og oppnå høyere konverteringsrate ved å tilby en skreddersydd kjøpsopplevelse for dine kunder.Inkludert i alle prisplaner.
Inkludert i prisplanen Smart og Pluss.
Inkludert i prisplanen Pluss.
Inkludert i prisplanen Pluss.
Inkludert i prisplanen Pluss.
Inkludert i prisplanen Pluss.
Inkludert i prisplanen Pluss.
Inkludert i prisplanen Pluss.
Inkludert i prisplanen Pluss.
Har du noen spørsmål?
Vi er her for å hjelpe deg - alle spørsmål er gode spørsmål. Kontakt oss og finn ut om vi er den rette leverandøren for deg.Personalisering handler om å tilby personlige opplevelser basert på kunstig intelligens og automatisering i din nettbutikk. Ved bruk av personalisering kan du vise relevant innhold til de som besøker nettbutikken din basert på deres besøks- og brukerhistorikk. Dette gjør at kundene får en bedre kundeopplevelse, og enklere og raskere finner de produktene de er på utkikk etter.
Eksempler på personalisering kan være produktanbefalinger, visning av relevante produkter og målrettede rabatter på produkter som brukeren nylig har sett på.
En grunn til at kunder forlater nettbutikker er på grunn av søk som ikke gir resultater. En god søkefunksjon er viktig for at kundene enkelt kan finne det de leter etter. Dette er spesielt viktig på mobil, der kundene har mindre oversikt og oftere har et kortere oppmerksomhetsvindu. En smart søkefunksjon gir kundene dine en mer personlig opplevelse, noe som igjen øker kundetilfredsheten og salget i nettbutikken.
Ved å analysere kundenes preferanser og tidligere kjøpshistorikk, kan produktanbefalinger skreddersys for å vise kundene dine relevante produkter. Automatiserte produktanbefalinger bidrar til flere impulskjøp og vil dermed øke salget og den gjennomsnittlige ordreverdien.
"Glemt handlekurv" gir deg en mulighet til å sende automatiske påminnelser til dine kunder og oppmuntre dem til å fullføre kjøpet. Dette gjør at du kan hente tilbake potensielt tapt salg og øke inntektene for nettbutikken din.