Nettbutikk 2017-11-30T10:29:35+00:00

Nettbutikk full av funksjonalitet

Vi gir deg en moderne nettbutikk fylt med funksjonalitet og brukervennlighet. Du slipper å tenke på betalingsløsning og frakt, dette er allerede ferdig integrert.
Det er enkelt å komme i gang. Opprett en gratis demobutikk og test oss i 14 dager.

Starte nettbutikk

Design din butikk

Skybasert design inkludert

Velg blant titalls ulike design som du enkelt kan tilpasse din grafiske profil. Du kan også bygge på ditt design med ulike add-ons.
Se våre designmaler.

Responsivt design

Stadig flere benytter mobil og nettbrett både for å fullføre kjøp, samt sanke informasjon før kjøpet. Alle våre designs er derfor responsive og tilpasset bruk på både mobiltelefon, nettbrett og desktop.

Filter i butikken

Filter gir kundene dine et intuitivt verktøy for å finne akkurat de produktene de ser etter. Ved å filtrere verdier som størrelser, priser, kategorier, produsenter eller annet får kunden enkelt filtrert ut kun relevante produkter.

Personalisert søk

Ved å personalisere innholdet og brukeropplevelsen i butikken tilpasser innholdet i din butikk seg automatisk kunden. Gi din butikk kunstig intelligens.
Her kan du lese mer om personalisert søk

Tilpass ditt design

I nettbutikken får du tilgang til designinstillinger som gjør at du kan tilpasse designet ditt slik at det passer med din grafiske profil.

Trenger du en webdesigner?

 Våre designere kan hjelpe deg med å tilpasse ditt design til din grafiske profil. Vi tilbyr også en rekke andre designtjenester.

Betaling og frakt

Betalingsløsninger inkludert

Nettbutikken leveres med Klarna Checkout, en kraftig, men intuitiv betalingsløsning for faktura, delbetaling og kredittkort. Det er ingen ekstra månedskostnad eller etableringsgebyr.
Les mer om Klarna Checkout

Integrert også i ordrebehandlingen

Klarna Checkout er ikke bare helintegrert i kassen. Løsningen er også integrert i din ordrebehandling slik at du kan utføre alle daglige handlinger uten å forholde deg til to systemer. Ordrer, retur og endringer håndteres automatisk mot Klarna.

Hosting og sikkerhet

Domenenavn

Et domenenavn (for eksempel dinbedrift.no) kan enkelt kobles til nettbutikken slik at nettbutikken vil vises på domenenavnet. HTTPS (eller «SSL») er også tilgjengelig uten ekstra kostnad slik at du og dine kunder er trygge ved handel i butikken.

Hastighet og oppetid

For å oppnå maksimal hastighet og oppetid er våre servere lokalisert i skyen hos AWS (Amazon). Våre løsninger skalerer automatisk opp om trafikken øker for å ivareta maksimal hastighet også på dager som Black Friday hvor trafikkmengden er enorm. De siste 12 månedene har tiltak som dette sørget for at vi har hatt en oppetid på over 99,9 %.

HTTPS

HTTPS (også kjent som SSL) leveres kostnadsfritt til alle våre kunder. Ved å bruke HTTPS vil du få en “hengelås” som indikikerer at kunden surfer på et trygt område.

Ubegrenset båndbredde

Vi har ingen begrensninger på trafikkmengde, båndbredden er ubegrenset. Dere skal bare fokusere på nettbutikken, salget og deres kunder, så kan dere skalere i riktig tempo uten bekymringer.

SAAS (Software as a service)

Våre tjenester leveres som Software as a service. Det vil si at du leier plass i våre løsninger. Som en del av avtalen tar vi hånd om alle tekniske sider ved leveransen slik at du kan drive med det du kan best.

Fordelen med SAAS kontra for eksempel open source, er at du kan forvente at vi ivaretar sikkerheten, ansvar i forhold til personvern, sikkerhetskopiering, overvåking av løsningen og nødvendige oppdateringer.

Hosting og sikkerhet

Øk trafikk

Søkemotoroptimalisering

Våre løsninger er søkemotoroptimalisert (SEO) slik at en kan maksimere organisk trafikk fra søkemotorer som Google og Bing. Løsningen genererer også automatisk sitemaps som kan brukes hos søkemotorene for å gjøre dem klar over hvor ditt innhold er.

Google Premier Partner

Mystore.no er som eneste e-handelsplattform i Skandinavia sertifisert som Google Premier Partner. Vårt tette samarbeid med Google kommer våre kunder tilgode. Vi driver også markedsføring for flere hundre av våre kunder. Vi driver inn trafikk og sørger for at trafikken genererer ordrer i nettbutikken.

Google Analytics

Hold kontroll over antall besøkende og deres bevegelsesmønster ved å koble Google Analytics til din butikk. Integrasjon er kostnadsfri og er en selvfølge om du er interessert i å forstå dine kunders kjøpsmønster.

Rabattkoder

Du kan generere rabattkoder som gir rabatt i prosent, kroner eller kanskje fri frakt.Rabattkoder kan også begrenses slik at de utløper etter en gitt periode, kun gjelder for en bestemt kunde eller for bruk et begrenset antall ganger.

Gavekort og tilgodelapp

Gavekort kjenner de fleste, et gavekort som selges i Mystore sin e-handelsplattform kan også benyttes i Mystore Datakasse, eller motsatt. Gavekort håndteres i systemet som gjeld. Rapporter over solgte gavekort, tilgodelapper, samt bruk er også tilgjengelig.

Nyhetsbrev

For å sende profesjonelle nyhetsbrev har vi integrasjoner mot blant annet MailChimp, Mailmojo og Make Newsmail. Velg en profesjonell partner for å kommunisere mot dine kunder. Integrasjonene mot disse partnerne er kostnadsfrie og settes enkelt opp.

Selg i andre kanaler

En av styrkene til Mystore.no er alle salgskanalene butikken din kan kobles til. Her er et utvalg kanaler som er tilgjengelig: Kelkoo, Prisjakt, Finn.no, Google Shopping, Komplett Marketplace, offline (datakasse) med flere.

Illustrasjon trafikk

Butikkdrift

Alt du trenger for online og offline handel

Mystore.no er ikke bare en e-handelsplattform. Mystore.no består av tre hovedkomponenter:

  1. Selg online med din nettbutikk
  2. Selg offline med Mystore Datakasse
  3. Administrer alt i ditt butikkdatasystem (omtalt som kontrollpanel)

Ordrebehandling

Hos oss får du et sømløst og enkelt system for behandling av ordrer. Du kan også opprette manuelle ordrer om du for eksempel skulle ta i mot ordrer på telefon.

Innkommende ordrer kan endres/krediteres frem til de registreres som fakturert. Etter at en ordre er fakturert vil det ikke lenger være mulig å redigere ordren. Om kunden gjør en retur/reklamasjon er det mulig å opprette en kreditnota på hele eller deler av ordren.

Integrert med de fleste regnskapssystemer

Mystore.no er en del av Visma-konsernet og regnskapsintegrasjoner har vi mange av. I tillegg til å være integrert mot de fleste Visma-eide produkter som Visma E-accounting, Tripletex, Visma.net, Mamut og e-conomic, har vi også støtte for systemer som Uni Micro og Fiken.

Enkel produkthåndtering for alle kanaler

Alle produkter håndteres i vår produktkatalog. Her holder du oversikt over produktutvalg, priser, bilder, beskrivelser, lagerstatus, tilbud, kategorisering med mere.

Varetelling

Varetelling er kanskje ikke den triveligste delen av det å drive butikk, men en viktig del av driften for å holde oversikt over lagerbeholdningen. Systemet har støtte for å håndtere varetelling. Les mer om vår app Varetelling

Innkjøp og lagermottak

Butikkdatasystemet har mulighet til å presentere løsninger som gjør rutiner rundt innkjøp enklere. Se rapporter over innkjøp, solgte varer i en gitt periode og prognoser på varer som burde bestilles.

Import/Eksport

Du kan enkelt importere og eksportere data fra og til Excel. Du kan importere nye produkter, gjøre prisjusteringer eller andre justeringer ved laste ned data til Excel for så å gjøre endringer der. Når endringer er gjort i Excel kan du enkelt laste opp endringer til systemet.

Rapporter

Du har til enhver tid tilgang til oppdaterte og historiske rapporter. Få fullstendig oversikt over viktige områder som salg, lager og kunder, raskt og enkelt.

Butikkdrift Mystore.no

Apps

Vår appstore er fylt med mer enn hundre apps som sikrer ny funksjonalitet og nye muligheter for nettbutikker. Integrasjoner mot et hav av eksterne tjenester åpner opp for muligheten til å jobbe med deres favorittsystemer for logistikk, økonomi, markedsføring og mer.

Legg til kunstig intelligens i søkefeltet med Personalisert søk, automatiske kampanjer med Crall.io, intuitive filtreringsmuligheter med Filter eller integrer nettbutikken med Visma eAccounting.

API

Mystore.no har kraftige APIer som gjør at eksterne systemer enkelt kan kommunisere med våre systemer. De siste årene har vi brukt en mengde ressurser på å utvikle gode APIer. Våre APIer eksponerer nå over 90 % av våre systemer, noe vi er stolte av!

Erfaringene fra våre teknologipartnere er at våre APIer er en en drøm å jobbe med!

Her finner du teknisk dokumentasjon for våre APIer

Support

Support Mystore

Serviceavtale

Support er inkludert i prisen for våre kunder, men mange større bedrifter ønsker gjerne mer enn en supportavtale. Det har vi løst ved å tilby serviceavtaler. En serviceavtale kan ses på som en forlengelse av supportavtalen.

Serviceavtalen brukes gjerne av bedrifter som ikke ønsker å ansette egne prosjektledere/webutviklere, men skulle ønske at de hadde denne kompetansen på huset. Da står våre eksperter klare til å bistå.

Opprett demobutikk

Opprett en demobutikk og kom i gang med salget!