Sjekk ut vår nye look

Vi har fått ny visuell profil!

Du har kanskje merket at vi nylig har gitt vår merkevare en ny visuell oppgradering? Vi gleder oss til å vise deg vårt nye utseende, og ønsker å fortelle hvorfor vi har gått gjennom denne endringen.


Hvorfor endre?

Mystore har kommet langt siden vi ble etablert i 2006. Vi har lært mye på veien, og utviklet oss både som individer og som bedrift. Av den grunn har vi følt at vår tidligere logo, bilder, illustrasjoner og farger ikke lenger representerer hvem vi er. Det var rett og slett på tide med en omprofilering. Med vår nye profil har vi kommet til vår rett, og fått en visuell identitet som gjør at vi også kan vokse og utvikle oss i den retningen vi ønsker i mange år fremover.

Bilde_Landingsside_Rebranding


Våre mål og inspirasjon!

Vi har lagt mye arbeid i omprofilering av vår merkevare, i samarbeid med våre eiere Visma. Som bedrift legger vi vekt på å være en komplett handelsløsning, som kundene skal føle seg trygg på. Vi er ikke bare en teknisk plattform, men har også betydelig kompetanse som er med å utvikle plattformen vår videre. I tillegg er det viktig for oss å skape en sterk tilknytning mellom menneskene bak Mystore og menneskene bak butikkene våre. Dette gjennom en visuell profil som gjenspeiler hvem vi egentlig er. Vi er innenfor en bransje som stadig er i endring, og endringene skjer raskt. Derfor er det også viktig at vår visuelle profil støtter opp om vår videre utvikling.

Vår logo

Vi ønsker at vår nye logo skal reflektere hvem vi er og hva vi leverer. Gjennom den kreative prosessen har flere områder hatt betydning:

- Visuelt design: Fokus på allsidige elementer som vi og våre kunder naturlig kan vokse sammen med
- Brukervennlighet: Med tanke på hvordan folk samhandler med oss
- Kundereisen: Vår skybaserte løsning forener digital og fysisk handel 
- Vekst og muligheter: En visuell profil som gir rom for vekst

Møt vår nye logo!

Primary-Full-Logomark-Inline-Black@4x (4)

Logoen viser til vår opprinnelse med elementer av fargen grønn, samt M for Mystore. Fargene og formen er videre valgt med inspirasjon fra Nord-Norge og lokalmiljøet; Fjell, nordlys, midnattsol, mørketid, soloppgang og solnedgang. Logoens former er lett, men samtidig jordet. Når du samhandler med oss, vil vi at du skal føle deg ivaretatt av erfarne og jordnære fagfolk.


Hvordan vil omprofileringen berøre deg som kunde? 

For deg som kunde vil det ikke ha noen praktisk forskjell. Vi vil fortsatt være de samme menneskene som ivaretar deg som kunde på best mulig måte for at du skal oppnå dine mål.


Hva endrer seg?

Den visuelle profilen vår. Forskjellen du som kunde vil merke er at vi får nye farger og nytt design på de ulike sidene og kommunikasjonskanalene våre.